Måndag.

Hej!

Jag sitter här och väntar på att mina scones ska bli klara, det blir dom nog snart för det tar ju inte så lång tid.
Först tängte jag baka ett annat bröd, men så visade sej det att de va jäst i det och det hade vi ingen.

Ja har försökt få tag i Elvira och Emma nu i ungeför en timma, men dom va inte hemma hos Emma eller Elvira. Jag klarade ju det till slut men ändå.

På fredag SKA jag (eller hoppas jag iallafall) hem till Julia det blir roligt!
Jag och Elvira skulle egentligen ut och springa distans runt örby, men det går nog att korta ner lite, för det skulle serveras potatisgratäng och det vill jag ha! XD

Nu måste ja sluta för det piper på ugnen!!



Kommentarer
Postat av: viran15år

(: jag kommer bara på fler & fler namn heeela tin! :D de är kul..ahah. men vi ska dit nu då!? de är bestämt, de gick & korta ner lite ja xD ahah..vi kan ju köra distans ngn annan gång istället.

2008-01-15 @ 18:47:25
Postat av: Emma

Du bara härmas du Elvira! vem va det egentligen som skrev sitt namn på massa olika sätt innan för ett tag sen?? ;) haha
Va kul! hade varit kul å va me faktiskt.. :/

2008-01-15 @ 20:15:56
Postat av: Julia

Potatisgratäng..;D
Fråga Emma om hon vill hänga med med då..:P
Hon ville väl komma??

2008-01-15 @ 21:12:58
Postat av: Moa

Där fick du som du ville Emmam! XD borttskämda ung ! Haha de blir kul. :D

Postat av: Julia

Hej .. Haah det va inte så ja mena moa !! ;D
Du får jättegärna komma Emma ! Det blir bara skojjigare med fler folk!! :D

2008-01-17 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback