... Jag vill skriva mer.

Hello.

Jag vill inte gå ifrån datan än så jag tängte jag kunde skriva lite mera.. egentilgen borde jag göra läxor och packa för Maike kommer om tjugo minuter.. Men inte än..

 Idag hade jag engelska läsförståelse det gick inte bra.. Det är synd eftersom jag vill vara bra i engelska.. Tänk vad kul om man kunde prata engelska jättebra! då kan man ju prata med vilka människor man  vill!,  nästan.
Linnea var hos tandläkaren i ungefär en timme idag.. då hade jag jätte tråkigt.. Först var jag kvar extra länge på syslöjden och sydde.. för jag visste inte vad jag skulle göra som var roligare, sedan gick jag  till matsalen och satt där alldeses själv och tyckte synd om mej själv, sen gick jag ner till cafét och var där och tyckte synd om mej själv.. Sen kom Linnea igen då blev jag glad.. :D
Jag klarar mej inte utan henne i skolan.. Det går inte..
 "Alla  andra" Hade idrott också så jag var ju alldeles ensam..  XD

Just nu vill jag att Elvira ska komma.. det skulle va kul.  så kunde vi bara .....
 sova XD
  ne ja skoja ..
...prata eller något.
 Emma skulle me får komma för henne har jag inte träffat sedan i fredags! XD
  och Linnea me så klart .. ! alla .. Bara träffas..! Nu.

Nu Måste jag packa klockan är kvart över.. Paniiik!!

// Moa.. :D

Kommentarer
Postat av: Elvira

ååh, de va snällt skrivet Moa

2008-01-30 @ 18:25:28
Postat av: Moa

Ja jag vet .. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback