JA! JA!

:D

Den har kommit!!.. :D Min telefon..   Igår när ja precis skulle åka och träna så fick ja ett sms att min beställning från elgiganten hade kommit och fans att hämta på hemköp.. Men ja fick inte hämta den före träningen men sen efter så hämtade vi den men den va ju tvungen att ladda så ja han inte gör ngt med den igår..
Idag har ja och Linnea stått i cafét.. Det var  kul men lite långtråkigt.. ;D
Snart komemr pappa hem och då ska vi fixa MSN till telefonen..!

Tack och sil, Ny mobil!

image229

På lördag fyller ELvira år.. Grattis till henne då.. Gissa vad hon fååår !!?

Kommentarer
Postat av: Maike

Grattis Elvira !
Du vet nog redan vad jag tycker om din mobil.. JÄTTEFIN.

2008-01-09 @ 17:53:52
Postat av: Elvira

Tack Maike! :)
jag vet vad jag fåår (:(: haha

2008-01-09 @ 18:57:13
Postat av: Emma

Den e jätte fiin!!
ja jag vet också vad du kommer att få! :P

2008-01-10 @ 18:50:52
Postat av: Moa

VET
DU
_VAD DU fåår?? !!

Postat av: Julia.

Hej. Grattis Elvira ;)

2008-01-11 @ 17:59:15
URL: http://christiansson5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback