Tisdag.

Hej.
Först nu så ska jag berätta lite vad som komma skall.
I morgon ska jag sova os Linnea eftersom att vi ska spinna lite på friluftsdagen på torsdag.. Det börjar kl 10:15 och slutar 11:30 så det blir en kort dag för oss. Efter det blir det kanske lite thaimat .. får se hur det blir.
vi skulle egentligen ha redovisat Engelskan i morgon med nu ändrades det efetrsom alla ej var klara.. syd för vi var klara och hade kunnat redovisa och då hade vi ju varit bättre än dem som inte kunde. XD
så det var allt för idag.. och det nu blir det helgen.





:D

Helgen har varit jätte kul man kan väll säga att allt började i torsdags kväll när jag försökte boka biljetter till Sweeney Todd i borås. Jag hade ju lyckats ta åt mej det ansvaret som vanligt så jag var ju tvungen att ringa runt till alla för att se vi lka som skulle med.. Det tog ungefär tre Timmar.. när jag väl hade lyckats få tag i alla, utom Alex, vid hlv tio tiden bestämdes det att jag skulle ringa Mamma på fredagen istället så hon kunde boka biljetter då eftersom det blev lite krångligt.. Till slut sen då så var vi bara fem som skulle med.. Men det blev jätte kul iaf vi började med att åka in Till Borås efter skolan med tåget, där inne gick vi på stan och åt Thaimat. (My love stektanudlar ♥) Jag köpte ett par Jeans och armband. Armbanden var precis lika dana som jag hade haft innan men tappart bort och saknat i ungefäer ett halvår. Sedan bestämde vi med Mamma att hon skulle hämta biljetterna så att det inte skulle bli ngt krångel med att komma in.. VI mötte mamma och gick in till bio.. Det gick lätt som en plätt!
Efter bion åkte vi hem till mej och åt lite tacos sen åkte jag till Emma för jag skulle sova där, vi drack te (som vanligt) och somnade fort. efter det.

I lördags hade jag ställt klockan på hmmm vad va det nu.. Halv nio, oss Emma efter som jag skulle orientera vid tio. Pappa kom och hä´mtade mej och vi åkte upp till ok Mark.. När jag hade dushat klart och skulle kä på mej så hittade jag armband i min orienteringsväska och det var ju inte vilka som helst utan precis dom som jag hade köppt nya DAGEN INNAN!! dom hade varit borta i ett halvår.. hur sjukt är inte det?!
Sedan vid sex på kvälle åkte jag em till Emma sen gick vi därifrån ner till Frida.
 Hoss frida såg vi på film och åt Tacos (igen).. :D Mysigt.
Sedan gick jag och Emma hem till Emma för att sova där igen efter som vi skulle till kyrkan dagen efter.

Klockan tio i elva väl i tid till gudskänsten i Kinna kom jag och Emma till kyrkan .. Men det visade sig attt Janne Hade "lurat oss".. den började kl tio. Men det löste sig ändå Jag och Emma gick Till annette och hjälpte henne och i stället för pengar fick vi sesdan en blus.. De var jäte fiin!!

Sen åkte jag hem och gjorde läxor och gick på spinning med fotbollen.

Min helg Slut-.


 
Kolla videon. Jag kunnde inte se den... Jag stängde bara av..

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul helg du! jag hade det också mkt braa! xD

Postat av: moa

snabb komentar där bra (Y) XD

2008-02-26 @ 17:02:55
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: elviira

jaa, jag hade också en mkt kul helg! :D:D

2008-02-26 @ 18:36:53
Postat av: moa

Va bra :D:D:D

2008-02-26 @ 21:04:05
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback