Kul.


image265

Tio saker om mig
1. Är du singel? Mmm.
2. Är du lycklig?  JA.
3. Är du uttråkad? Snart..
4. Är du ledsen? nja.. tror inte det.
5. Är du italienare?  Nej.
6. Är du gravid?  Hoppas inte ..XD
7. Är du full? Nej..
8. Är du cooling? -  Klart jag är.
9. Är du från irland?   Nej.. Men jag vill prata så.. ;D
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? JA.

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.. :D
2. Har du någonsin blivit sårad? Ja då.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? Det tror jag.
4. Har du gillat en tjej utan att berätta det för henne? NEJ!
5. Har du kysst något inom de två senaste veckorna?  Nej.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det tror jag inte.. eller..?
7. Är du kär?  NE.. :(
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja det tror jag.

Tio saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?  Kärlek
2. Hår eller Ögon? .. ? vet ej.
3. Katter eller hundar? Olika..
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?  Få bästa vänner !
5. Tv eller internet?  internet
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca cola .
7. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? Olika. ;D
8. Pengar eller lycka?  Lycka. !
9. Dag eller natt? Natten.. Jag gillar den.. alla lampor. XD
10. Msn eller mobil? Mobilen.

Tio "har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej.
2. Brutit ett ben?  Nej
3. Gjort nåt du ångrar? JA.
4. Hoppat Bungee Jump? Ne men det skulle vara kul. :P
5. Ljugit för någon du tycker om? Mmm. säkert.
6. Ätit en hel tårta?  NÄstan.. ;D 
7. Gjort bort dig offentligt? Ja.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? NEj.
9. Gråtit när ett husdjur dog?Jo. ;D
10. Velat försvinna? Ja absolut. MEn komma till baka sen . XD

Tio senaste
1. Telefonsamtalet du gjorde? Elvira
2. Telefonsamtalet du fick? Elvira
3. Personen du var med? Emma i Italien
4. Roligaste grejen som hänt? just nu., Italien!
5. Bästa perosnen? Hahahha..!
6. Du kysste? åh.. XD
7. Du skrev till på myspace?  Jag er inte myspace.
8. Du komenterade? Emma.
9. Du åt? Fil.
10. Du kramade? ELvira,  kanske..

 Slut.-

Kommentarer
Postat av: Emma

kopierar kanske denna sen xD haha

2008-02-19 @ 18:13:50
Postat av: Elviraa

var jag den sista du kramade Moa? (: de va kul & höra...(för mej då xD ) jag kommer nog också att kopisera denna ...så bli inte arg lille vän :):) haha

2008-02-20 @ 17:03:10
Postat av: moa

Det är lungt XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback