Jennie!!

Jag hade inte hört någonting..
...Helt plötsligt så dyker det bara upp en arm med en tysklandsflagga viftande i dörren..Jag tängte  att "kanske, kanske är det Jennie" Men jag vågade inte hoppas riktigt.. 
Det var hon!!  Vad glad jag blev!.. Åhh jag visste inte vad jag skulle säga..
Eller det var det nog ingen som visste det var alldeles tyst, alla bara gapade.
Men sen blev alla jätteglada och bara skarattade istället..  Åhh.. Jag vill ha henne i Tyska NU! Jag känner mej både glad och ledsen på samma gång..
Och nu blev man ju ändå mer sugen på att åka till tyskland..!  Men det känns faktiskt som att det kommer bli av.

Vi hade matte prov idag också men det har jaga nästan glömt nu. Det var lätt men det var bara för G-nivå så det ska nog gå bra hoppas jag.

Jag har packat hela veckan men jag är inte klar.. Jag har ganska mycket kvar faktiskt..


Jag vill åka till tyskland.

Aja, nu ska jag kolla lite på interet efter något kul..

Hadet bra alla som läser, och glöm inte att komentera!



image258

Kolla vad jag hittade!  Nio kronor på Clas Ohlson.
Och jag som sammlar..! :D




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fyy va jobbigt när hon åkte igen :/ men de va kul så länge hon var där :( men ja vill ej fortsätta ha flodhästen!! :S

2008-02-07 @ 19:37:57
Postat av: manda

asså tänk emma jämfört med jennie i tyska..
Jennie var ju med på våran eng o Jennie snacka så shysst, så kommer emma där... med sina ' fula ' engelska.... nee vad lär vi oss av henne? Jennie kommer inte tillbaka ganska säker, hon sa ju det sjäälv:/ Men det var kul att hon kom, jag hade ungefär glömt bort henne.. . . . . .

2008-02-07 @ 19:50:19
Postat av: linnea h

jag vill också ha henne i tyska.. vi skulle ha så mkt roligare då! :/ och lära oss mer! :P jag vill oxå åka till tyskland!! dt så asa kul ut^^, !! // kram

2008-02-07 @ 19:59:22
Postat av: Moa

Jajjajajaj!!! saaaknar henne!!

2008-02-07 @ 20:12:17
Postat av: Maike

Åhh va kul! Men Moa, du får följa med oss till Tyskland.?! Det skulle ju vara kul..!

2008-02-07 @ 20:24:07
Postat av: Emma

Ååå! va kul!.. de va skiit längesen JAG såg hon, fast de e kanska inte så konstigt ;)
Jag vill också åka till Tyskland... :/

Postat av: Elviira

jaa, va kul att hon kom och hälsade på ! (: snällt av lilla Jennie tycker jag, hon är ju så snäller så...:P de va skitlängesen jag såg henne också :/ jag vill också träffa henne nu xD ahah :) jag vill åka till tyskland jag vill åka til tyskland! :D:D tänk bara va kul de skulle vara .. ? (:(:(:

2008-02-07 @ 20:44:15
Postat av: Moa

Ja det bliiiir sååå kul!! :D:D:D::D:D:D
Nian nian!!

2008-02-08 @ 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback