Helgen.



Denna helgen har varit super!
I fredags efter skolan så åkte jag med mama in till Gbg för att träffa Milla där, vi skulle gå lite på stan och gå på bio. 
Det var jätte mysigt vi såg "National treasure 2". Sedan sov jag över i kungsbacka och i lördags så pysslade vi.. Så roligt!!  :D
På lördags eftermiddagen/kvällen så körde Milla mej till hällingsjö och så tog jag bussen hem. från busstationen åkte jag direkt hem till Kristoffer efter som mamma hade bilvit lovad lite fika av Annika. Egentligen så skulle jag ju till Emma direkt med det fick visst vänta lite.
Efter att vi hade fikat åkte jag i alla fall hem till Emma där var allihopa, Elvira, Ida, Frida och Linnea.. Ja och Emma med så klart!  Vi åt, pratade och såg på film, Vi hade jättemysigt helt enkelt!.
Vid tolvtiden ungefär så åkte alla förutom jag hem för jag skulle sova hos Emma eftersom vi skulle till kyrkan idag, Jippie! Både Emma och jag vaknade av oss själva vid halv nio alldelles lagom för att gå upp för att hinna i tid till kyrkan det var duktigt av oss.  :D
Lite senare nu på eftermidagen kom Elvira .. vi plockade in ved, fikade och körde moped.. Alltid lika kul när hon kommer! :D
Nu har jag precis duchat efter träningen... spinning och Bodypump! Det var skönt.. nu ska jag sova!

Godnatt.. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

De låter som en ToppenHelg!! xD
Jag hade också en bra helg faktiskt :)

2008-02-04 @ 17:03:01
Postat av: Maike

Din helg måste ha varit perfekt :D! Kul,kul!

2008-02-04 @ 18:33:12
Postat av: Elviira

De är alltid ku lnär jag kommer :D tack moa, de är kul när du kommer också ! (:(: jag hade med en helt perfa helg! pusspådej

2008-02-04 @ 19:27:34
Postat av: Milla

Tyckte också att det var himla mysigt!! Tiden går alltid så fort bara...
Nästa gång får det allt bli en hel helg!!
Kram Milla

Postat av: moa

jaa perfekt var det!

2008-02-06 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback