Hahahhahahha!. Nej.

Jag är juu så dum!

Jag glömde väskan i skolan, väskan med alla saker, alla läxor, mina nycklar och headsetet!
Haha nej!.. Nu får jag göra matteläxan i helgen.. och jag som ska till borås i morgon och Till frida på lördag.. Det får bli till att göra dom på söndag.. Hahaha
VI hade tyska prov idag.. det känndes ganska bra men jag hann inte kolla igenom det så jag vet inte..
 I morgon ska jag inte till borås och gå på Bio hoppas jag, som sagt.. Det blir kul kul!! :D Efter bion ska jag sova hos Emma. eller det räknar jag med i alla fall. Får hoppas att det funkar för henne.. ;D
Linnea har varit sjuk och hemma från skolan idag och igår det är så tråkigt utan enne.. Eller inte när jag kan vara med "A" men annars på NO:n och SO:n (allt som vi gör med bara klassen)är tråkigt..

Nu ska jag städa.

See U

image266

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhahahaha alltid du moa! XD / linnea

2008-02-21 @ 18:15:49
Postat av: Anonym

"I morgon ska jag ->inte

2008-02-21 @ 18:17:11
Postat av: Elviira

Den va bra! (Y) :D

2008-02-22 @ 22:08:27
Postat av: Moa

Jaaaaa!! Den var super bra, och de gick ju super lätt också :D

2008-02-24 @ 15:10:15
Postat av: Emma

Ja!! jätte bra va den! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback