Usel uppdatering

Förlåt för den usla uppdateringen. Jag har verkligen inte haft tid.
Det är så himla mycket i skolan nu så det är nära att jag skolkar från skolan för att plugga.. fattar ni?
Helt sjukt!
Jag orkar verkligen inte mer!
Till på Måndag har vi två inlämningar i So och Svenska. TVÅ inlämmningar till en MÅNDAG!

Imorgon blir det plugga och fotbollsnatta i ängskolan.
Hoppas på en rolig kväll för den här har inte varit den bästa vill jag lova.
Jag har plugagt hela kvällen.
Det är fredag.. Jag saknar min kompisar!
Jag klarar inte att bara sitta hemma utan att göra något på helgen!

Just nu är jag i desperat behov av att få ta en dusch, klä upp mej, sminka mej och träffa människor.
Det får bli imorgon det.

Nu måste jag sova.

Pussar på er. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback