Nu är det lov



Idag var min sista dag i skolan den här terminen. Det känns så himla skönt!

Imorgon ska jag bara sova ut..
Avslutningen hölls som vanligt i Kyrkan, vad annat kunde man vänta sig av Örbyskolan.
Men det gör inget för jag tycker det är mysigt! Det påminner mig om Konfirmationstiden.

Emilia och de spelade
Fielts of gold. Det var jätte fint!
Jag blir så ledsen när jag hör människor som kan spela och sjunga så bra! Jag blir så avundsjuk!

När avslutningen var klar fick vi våra betyg.
Jag blev glatt överraskad måste jag erkänna och kunde inte sluta le på hela kvällen!

Jag blev jätte nöjd!

Nu måste jag sova. Jag är jätte trött!

Ha det bra!
Puss

Btw, Jag har klippt lugg och slingat håret idag!


 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tackar :). Fast jag sjöng falskt :P

2008-12-19 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback