Kaos

Idag har jag lämnat in inlämningarna! Det känns så himla skönt!
Igår pluggade jag från 16:00 till 03.15. Mmmh!! I like!

Jag sov alltså två timmar i natt . Det var inte bra, men so:n blev inlämnad i tid och alla var glada.
Mamma kom och hämtade mig efter lunch för att jag måtte dåligt, som jag förövrigt har gjort mer eller mindre hela helgen.

Men än är det inte helt slut! Jag har Tyskaprov till på onsdag och So och NO till på fredag. Efter det  är det äntligen slut!

I helgen har jag sålt på Julmarknaden på två skyttlar.
Jag och Kristoffer sålde fina skålar av LP-skivor.
Det sålde som smör vill jag lova!
Det känns bra då hälften av pengarna gick rätt till min julklappskassa som är ganska så jätte tom!

Men det är den inte nu längre! På fredag och lördag blir det shoppning.
Först med mamma och sedan med mina bästa.

I lördags var det fotbollsnatta. Det var mycket roligt! Jag hejjade som få, men dom vann inte ändå. Rim!

Nu ska jag läsa igenom Svenskan, maila iväg den och sen ska jag sova.

Pussar på er. ♥









Bilder från Gbg med Emilia. ♥


Kommentarer
Postat av: emiliab.

Du är galen människa ! men super duktich !:D<3 på lördag då blir det mys i högsta grad !<3<3

2008-12-08 @ 16:24:38
Postat av: Moa

Det blir det <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback