Hos mormor och morfar

Här sitter jag hos mormor och morfar. Jag och Maja ska snart klä jugranen..
Mamma och pappa ska ha fest ikväll och vi får inte vara med så dom "passar" oss.

Jag hade säkert fått sova hos Emma men de ville att jag skulle komma hit eftersom att
jag inte är här så där jätter ofta.. ;)  så det fick jag inte...

Jag saknar alla bästa! <3 

 Jag äter choklad och försöker låta glad när Maja vill leka, trots att jag egentligen bara skulle vilja lägga mej och sova..

Imorgon måste det hända ngt roligt! Annars dör jag..

 Pussar på er.


Kommentarer
Postat av: emma

Synd att du inte fick komma hit.. :(

Måsta ses snart! längesen nu.. eller.. några dar sen.. ;D <333

Postat av: emiliab.

skanar dig !! jaa absolut , men det ska det , för det har jag bestämt!!:D<3

2008-12-20 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback