Bra eftermiddag

Jag åkte med Emmas buss efter skolan, det var roligt, sedan gick jag va vi henne.
Egentligen skulle jag väll börja gå hem då..
Men jag var så hungrig så jag var bara tvungen att gå med in till henne och tigga lite mat innan jag kunde fortsätta min vandring ... xD

Men när jag skulle gå så hade jag sån tur att Annette sa att hon kunde köra mej!
Det kändes bra för det var mörk och kallt ute...

När jag kom hem satte jag mig vid datorn. Då var klockan ungefär fem..

Sedan pratade jag med Freddy i två timmar på skype innan jag var tvungen och äta.
Josefin och Alice var också med i samtalet ett tag. Det var kul.

Bra / Dålig eftermiddag?
Det beror på.. jag tyckte det var en ganska bra... Jag är trött.

Puss


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Snäll min mamma är ;D haaha

Postat av: Anonym

haha, vilken tuuur du hade att annette är så himla snäll! :D kul eftermiddag hade jag velat säga ;):Dhahha

2008-12-11 @ 21:27:02
Postat av: Annette SYV

Hej Moa!

kolla in gymnasiesidan, jag har lämnat en kommentar där. Något ord kan vara felstavat såg jag men du förstår vad jag menar ändå!!!

ha det gott

2008-12-18 @ 13:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback