VÅR!


Jag tror att det är vår på riktigt nu!  Jag oc Linnea såg en citronfjärill idag!
Annars har det inte hänt så mkt idag jag har varit I kinna och klippt mej.. Inte så annorlunda jag har bara klippt topparna. Imorgon skulle jag ha varit med Elvira men det blev lite förhinder .. ;D Milla och Maja skulle nämligen till Borås och de undrade om jag vill följa med.. Jag kunde inte låta bli.. Men jag och Elvira ska träffas på torsdag inan dommarkursen istället :D

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..
I fredags var vi Emma hos Emma och hade roligt ! Vi tittade på film och åt godis. ;D
Just nu är Emma den lyckosten i klövsjö och åker snowboard.. Jag vill dit!!

Hon har visst lyckats tappa sin Mobil i backen också så det blir till att önska sej en ny i födelsedagspresent då ;D

Nu ska jag sluta..  Puss och Hej!

image295

Snart är det Håkan!

Kommentarer
Postat av: Elviira

haha, önska sig en nu!? de vill hon väll inte kan jag tänka mej x)...ååh Håkan! kolla om jag kan hänga med då!!! :D:D :)

2008-04-03 @ 22:03:14
Postat av: Emma

Jag vill ha min mobil!!! :( aja..
"ååh Håkan!"?? gilar du han äns Elvira? x) haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback