Onsdag.

Hej!
Här sitter jag och har det tråkigt, Jag har precis tittat på DM-matchen det var kul. Men vi förlorade.. :( 3-1 till borås AIK.. SÅ nu är vi ute ur DM.. Synd..! Men dom spelade bra!
Annars ar jag inte gjort något särskilt idag.. Jag var på lindex och fyndade lite och så har jag gjort läxor.. :/

Emma och Elvira är hemma hos Elvira och har kul antar jag.. och så sitter jag här och tycker synd om mej själv XD

 MEn det gör inte ;D för jag måste ändå sova. 
På lördag ska jag och Emma ha lite "födelsedagskalas"..  Tårta och serpentiner blir det :D 
Nu på fredag ska vi till stadshotellet.. Jag är inte så sugen på det måste jag säga.. Men man får ju göra ngt kul av det!

Jag fyllde ju år igår också! Jag fick massa fina presenter . Tack för dom! :D


Min nya klocka. ! Tack ♥

Nu ska jag sluta puss och Hej.


Kommentarer
Postat av: Milla

Du får visa ditt fina halsband och ditt nya armband också!!! Tycker i alla fall jag!
Kram o godnatt

Postat av: Milla

Du får visa ditt fina halsband och ditt nya armband också!!! Tycker i alla fall jag!
Kram o godnatt

2008-04-17 @ 22:31:37
URL: http://www.graadskan.blogspot.com
Postat av: Milla - igen!

Vet inte varför min första kommentar lades in dubbelt, men ja ja, nu får du massa kommentarer i alla fall! Inte lika många unika besökare just idag dock...
Tjillevippen!

2008-04-17 @ 22:34:00
URL: http://www.graadskan.blogspot.com
Postat av: Moa...

HAhaha Ja jag tängte göra det.. ;D Jag ar bara inte orkat .. ;D

2008-04-18 @ 15:58:48
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback