Håkan Hellström


image307

Heeeloow!!

Vilken rolig helg!
I fredags åkte jag på fotbollsläger.. vi tränade på fredagane och sedan låg vi och pratade.. Jag och Elvira somnade sist, vid ca 2. på lördagen sen gick vi upp kl åtta sedan tränade vi , åt och sen var det dags att åka !! vi tog tåget från falkenberg till Gbg. när vi kom farm gick vi lite på stan sedan kom Emma, Mamma, pappa och stina med bilen. Då var det dags för Håkan Det var jättebra !! Jag vill bara tillbaka!
Idag har jag haft kalas men det blev inte mycket till kalas eftersom Molle har varit sjuk så det kom inte så många. Men det var kul ändå. 
Snart kommer Elvira´. :D
Kolla på
detta !
Nu ska jag sluta puss och Hej.

Det var såå kul!! :
Hurricane gilbert  ♥

Nu kan du få mig så lätt. ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

JA!! De ava ju såå himla,grymt,skitBRAA!! :D:D:D
Jag vill bara tillbaka igen!!..

Postat av: Elviira

Jaa, veeerkligen veerkligen!! jag vill också tillbaka igen! :):D:D

2008-04-14 @ 21:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback