Kullaberg!<3

Kullaberg!

Ja va på kullaberg i fredags de va så kuul..vi dansa hela kvällen!! Efter dt så sov elvira linnea och emma över hos mej!  Ja hadde as ont i fötterna dan efter!    Hahah  kul! kul!

Sen dan efter så kom ju Emma och hennes familj på Grekiskafton  Ja blev as mätt de va jättekmt god mat..
 Sen i dag har ja spelat match men B-laget de va ju kul! direkt efter så kom emma så vi åkte till vår stuga!


Kul helg!   Men Bäst va ju Kullaberg ..  ♥♥



Lite bilder innan Kullaberg!

       


        


        

Sej till om ni känner att ni vill att ja ska ta bort någon.. XD


Kommentarer
Postat av: eeEEeee

Dee va såå kuul!! haha
längtar till nästa gång det är.. ;D

Postat av: elviira

Jag håller med dej!! de va askul, jag längtar också tills nästa gång det är igen! då ska vi dansa lika mkt som vi gjirde dena hära gången , lova dt! :D Men den bilden där jag är helt likblek är ju inte någon vidare värst skönhet precis.....:P haah, men den bjuder jag på ! :)

2007-09-23 @ 22:00:46
Postat av: Viren

Moa, kan inte du skicka dom bilderna från innan kullaberg å så till mej!? :)

2007-09-25 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback