Jätte kul lördag..

Idag.


Jag och Elvira har varit på Skene järn och sålt bingo lotter . Det var skit tråkigt , vi började kl 10.30 och slutade 13.30, eller iaf ja, Elvira skulle på Ellens konfirmation och var tvungen att gå kl ett.  de var nog den längsta och tråkigaste halvtimman i mitt liv... Ingen köppte en enda bingolott.  

De var en norrman som kom och ville köpa en lott  så han gav oss pengar och så , ja sa att det gick på TV i kväll och man kunde kolla om man hade vunnit ngt då, men dt tyckte han var för krongligt efter som han inte bodde i sverige så ja fick hans lott precis när han hade betalt istället för att be att få pengarna tillbaka.  Sen gick han.   
Man kan  Undra om han åkte hela vägen hit bara för att gå på Skene järn...  Och undra om han åkte hela vägen hem sen.

Men efter en stund kom den snälla norrmanen tillbaka för han kom på att Elvira inte hade fått någon lott så då betala en till henne också..  HAHAH  XD                                  Så ja hoppas att ja vinner i kväll!


Efter att ja hade sålt bingolotter i tre timmar så åkte ja me pappa till kinna för att kolla kläder till kullaberg men ja hitta inget så ja ska nog till gbg elr borås i veckan.  


JA längtar sååå till kullaberg!  ♥



Slut.



image108





"Vem vill köpa bingolotter ?...,bingolotter, bingolotter. 

Vem vill köpa bingolotetr?  ... snälla lilla du?!"






Kommentarer
Postat av: Elvira

Haha, va de ingen om köpte??!
men han va snäll & rolig :) jag fattade ine varför hann inte ville spela själv när han ändå köpte en liksom, menmen. Han tyckte la de va krlångligt. Våran låt är för bra de du! vi ses la imorrn *Moa :) jag längtar också till Kullaberg!!!!! då fan ska vi dansa hörru, om du inte vill så drar jag ut dej på dansgolvet ;) ahha. PusspådejMoa <33

2007-09-15 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback