Fryser som få..


image129


Hej!

Ja har inget att göra,  ska åka och träna snart men dt orkar ja inte..! 
I morgon är dt orientering i skolan!  Ja hoppas att dt går har Jag startar Kl 10:00 dt känns bra.. :D


Dagens klädsel
 tröja:
 Orange kofta.
 byxor:  Hängslekläning facktiskt.!
 sockar: Strumpbyxor.
 smycke:  Armband.

Känslor just nu.
 saknar mest:
 Åh.. hmmm.  Ja vet inte.
 älskar mest: Hmmm... 
 mest irriterad på:  Min klass.
 stör mig på: Min klass.

Dagens bra&dåligt, hiss&diss.
 Bra:
 Pizza på HK:n
 Dåligt: Träning.. Ja vill ju sova..
 Hiss: FREDAG! ...och sovmorgon i morgon!
 Diss: Dt är så långt till fredag.

Att göra/måste göras.
 Idag:
 Träna .. 
 Imorgon:  Träna mer  och glosor..  och SOVA.
 I över morgon: Träna Fotboll igen.
 Någon dag så snart som möjligt: Hinna sova.. Ja vill ja vill ja vill...

Senaste personen som.
 Sov i din säng:
  JAg  
 Såg dig gråta: ELvira ;]
 Fick dig att gråta:  Mama und papa
 Fick dig att börja skratta:  De va ju jennifer i dag när hon satt så kul!!
 Du gick på bio med:  Emma, elvira & linnea. <33
 Skickade ett e-mail till dig:  Lars!  ....träning på örby.  ; ]
 Skickade ett sms till dig:  Emma.  men dt va ju länge sen..   : [
 Gjorde dig glad: Emilia i dag  i bussen haha Jag blev ju jätte glad.. :D

Dagens kommentar:
  Jennifer har ju då blivit för lång ...! Minns inte va hon sa men dt va kul!





   image128                          Åååhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback