Dagens..

Dagens klädsel
 tröja:
 Min fina cry baby T-shirt.
 byxor:  Jeans kjol.
 sockar: Strumpbyxor.
 smycke:  Mina svarta armband.

Känslor just nu.
 saknar mest:
 Emma! som ja alldrg hinner träffa. (Känns dt som.. ; ] )
 älskar mest: Hmmm... 
 mest irriterad på:  Min klass.
 stör mig på: Min klass.

Dagens bra&dåligt, hiss&diss.
 Bra:
 Köpt kullabers biljett!
 Dåligt: Tröt.. orkar ej träna.!
 Hiss: Milla har fått kattungar!  igen....
 Diss: ??

Att göra/måste göras.
 Idag:
 Läxor & träna fotboll.
 Imorgon:  Träna mer , öva tyska.
 I över morgon: Träna PROV och fotboll igen.
 Någon dag så snart som möjligt:  Va me Emma!! <3

Senaste personen som.
 Sov i din säng:
  Me...  <3
 Såg dig gråta: Mamma pappa.. Maike
 Fick dig att gråta:  Min Beslutsångest..  : /
 Fick dig att börja skratta:  Linnea   !   tror ja..
 Du gick på bio med:  Emma, elvira & linnea  <3
 Skickade ett e-mail till dig:  Lars..  tror ja.. 
 Skickade ett sms till dig:  Emma. :D
 Gjorde dig glad: Mamma    Ja fick nya kläder i dag..  ; ]

Dagens kommentar:  Hmmmm.....



image109



♥ -Vill ha!!   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback