Kul med fredag.;D


image131


Ja ska till Emma idag! Det blir kul vi ska se på High School Musical 2 och ha dt mysigt... men innan ja ska dit måste ja städa på mitt rum..

På måndag komer Elvira och sover hos mej.
Det blir kul,  Ja ska passa henne efter som henner föräldrar e bort resta.  :D



Dagens Klädsel:
Upptill: Lila linne.
Nertill:  Grå jeans.
Håret: Usläppt..
Handleden: mina fina armband och mammas klocka.
Halsen: Ett svart halsband.
Öron: svarta "pluppar"
Fingrar/Naglar: Blåa naglar.

Känslor just nu:
Saknar mest: Hmm.
Stör mej på: Klassen..
Älskar: Er <3
Hur mår jag: Jo ja e lite trött ..

Bra&dåligt, hiss&diss:
Bra:
Helg!
Dåligt: Trött
Hiss: Ska till Emma ♥
Diss: Mkt läxor.

Kommentarer
Postat av: Den coolaste flickan från det avlånga landet faalukorv! ;)

aa det blir kuul! men ni får berätta vad som hände i den första filmen ;)
Har du möjligtvist "kopierat" min "dagens"?? hehe

2007-10-05 @ 16:46:40
Postat av: Anonym

//emma

2007-10-05 @ 16:47:17
Postat av: Moa

Japp dt har ja.. va dt ok!! :P elr?!
;]

2007-10-06 @ 17:05:57
Postat av: Emsen

aa de e klart!! :D skojja bara lite :)

2007-10-07 @ 17:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback