JA bara ville så gärna..

Dagens klädsel.
 tröja: 
svart med ngt tryck på..
 byxor: mina ljusa jeans.
 sockor:  randiga  svart och vit.
 frisyr:  Hmm.. lockar som vanligt..
 smycke: Armband som alltid..


Känslor just nu.

 saknar mest: Klassen.. 
 älskar mest: ?
 mest irriterad på:  alla.
 stör mig på: alla. för dt kan ju vara så i bland.. XD

Dagens bra&dåligt, hiss&diss.
 Bra: Vi vann Matchen
 Dåligt: Mitt rum ser ut som skit.
 Hiss: Mkt folk här idag..
 Diss:  Ja orkar inte me så mkt folk..  :D

Att göra/måste göras.
 Ikväll: Packa..
 Imorgon:  Packa... och köpa godis!
 I över morgon: Träna Hårt!
 Någon dag så snart som möjligt: Lata mej..!

Senaste personen som.
 Sov i din säng:
 Jag ♥
 Såg dig gråta: mamma kanske..
 Fick dig att gråta: pappa och måns.. :D
 Fick dig att börja skratta: Datan facktiskt  XD
 Du gick på bio med: Elvira Linnea Emma och Frida♥
 Skickade ett e-mail till dig: ?
 Skickade ett sms till dig: Hmm.
 Ringde till dig?: Elvira.. tror ja..:)
Gjorde dig glad:  Linnea tror ja banne mej!  ♥

Så där Ja! Nu va dt klart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback