Vig som en gurka?!

JA ja har ju inte skrivit på länge kan vara för ja har haft såå mkt annat att göra eller för att ja spelar något annat på datan **.?! Man vet ju inte..  Ja kan ju skriva om en liten kul grej som hände nu i måndags.
 Ja sov över hoss linnea på en vanlig varda.           Det va jätte kul specielt när vi va inne på datan och mobba Calle!  Haha.. !!
MEn de va inte det som va de viktiva dagen efter hade vi friluftsdag då hade jag och linnea spining det var jätte kuul!**             
Men mkt mkt jobbigt när vi fick sluta sen kl 10.50 på dagen så skulle jag gå hem från kinna.

När jag väl va hema komma ja på att jag inte hadde någon nyckel!
Hmmm vad gjorde jag?!                           ......Ja lyckades på konstigt sätt få upp källar fönstret sen va det bara att krypa in* eller !? Nej det är där vi tar in vår ved så det va GANSKA smutsigt! Det lilla fönsteret sitter typ två meter ovanför marken så ja fick lixom hänga mej över kanten och hoppa ner på marken sen va det bara att gå upp och låsa upp och hämta alla ina grejer som ja hade lämnat utanför.  SLUT!



Ja och Elvira har ju varit på kortvasan me det var jätte kul men ja hakade upp mej på rövarspråket i ett och ett hlft dyngn. Hejåj dådå!   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback