N ä a hma. **

Nu är jag hemma!  Äntligen ..eller?  VÄltränad in för Kortvasan**  Hmm..... Nja ja va ja sjuk och hade feber första dagarna.  Men jag åkte ändå fem kilometer per dag men ja ska ulle åka minst en mil per dag egentligen MEn  jag är FÖr lat..eller de e klart att man inte beöhvet åka en mil när man har feber men resten av veckan då?!  JO vi åkte ju slalom en da de va kuul!   Elller Nej det var inte roligt  alls inte i början av dan i alla fall då jag skulle åka snowboard  det gick väll så där ja lyckades inte ricktigt såå jag bytte till skidor efter lunchen. Ja HAr åkt snowboard innan men de vill sig INTE  ...fan.
Men nu får jag sluta skriva det är ju skola i morgon  ... JAg  Måste ju hinna ringa Linnea som jag har längtat efter så!.♥  Hmmmm  vinkade DU till bilarna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback