Ingetelevrådimorgon.

NEj det är inget elevråd i morgon...ja hade sett fram i mot de så... Haha låter de knäppt?!
Det är de me . De a e asa kul på våra elevråd man borde ha de varje da.! Det låter inte så kul me elevråd kanske, men fråga Johan!
Idag åkte emmma till thailand...Tur att ja ska till Fjälls annars skulle jag nog inte klara mej utan henne.
Ja har redan packat klart nästan fast det är på söndag vi ska åka.
Vi ska åka slalom med skolan snart det blir kuul!
Linnea vill inte, men ja förstår dej!♥ De hade ja inte heller velat om ja va du.  JA ville du skulle me!  Ååå...


JA vill ha våran gammla klass. det känns som de bara e ja som saknar den. MEn om de e de så saknar ja den för alla, så mkt saknar ja den...♥  
Men snart, Snart så ska vi träffas allihop!.. Hoppas ja...Faan!...... Linnea det är tur ja har dej!!...♥

Kullaberg var jätte kul.!! Men kolla hur såg vi ut! Hahah .......



..........................................kulla.     


Kommentarer
Postat av: Anonym

moa !!! >:( bajsunge.. ta och gör ett svart hål i mitt ansikte på den bilden ! jag har ju sagt att jag SKÄÄMMSSS!!!! :(

2007-03-10 @ 18:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback