Elvira :D

Hej.
Igår så var vi ju uppe i Kinna och fikade de va kul , Efter vi hade fikat så skulle ja på fotbolls tränging och föreläsning.. Den var bra, föreläsningen, men efter det så skulle vi träna han som föreläste skulle visa nåra övningar , när det var klart då skulle vi spela match.. Till TIO! Ja kom dit kl 18:00 och vi skulle vara där till 22:00 och ja hade inte ätit alls mkt! så ja blev jätte trött..

Men annas var dt kul :D

Sen efter det så skulle Elvira sova här, vi tittade på notting hill och målade naglarna.. de va kul.. men vi missade 03:03 då man får önska sig ngt.. Hahah  XD
Idag har vi nästan inte gjort ngt.. vi har städat min garderob och så har ELvira hjälptr måns att skydda honnom från eldbollar   :D

Men nu måste ja sluta.. hälften av kläderna ligger kvar på golvet! 

Hejdå.♥

image212



Kommentarer
Postat av: Elviiraa

Åååh! du döpte en bloggis efter MITT namn ! :D tack Moa (: de ska jag komma ihåg..haha hjälpte måns från eldbollarna , de va kul(Y)xD han hade inte klarat de uten mej & jag hade inte klarat de utan han heller ju !! xD ahahahha, vi ses pusspådej

2007-12-28 @ 20:21:01
Postat av: Moa

Haha ka vet men nu får du döpa en bloggis efetr mitt !! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback