Igår va det min fördelse dag.

JA skrev ett jätte långt inlägg ingår men när ja skulle publicera det så va de något fel på sidan så dt gick inte.. JA blir så arg och nu orkar ja ju inte skriva..   Men ja får göra dt ändå. I lördags vaknade ja och mådde jätte dåligt , så ja viste inte va ja skulle göra efter som ja och maike skulle ha kalas på kvällen, men 12 orkade jag mej upp ur sängen så JAg tog en alvedon och sen åkte mamma och jag och Handlade maten till kvällen. JAg tog en alvedon innan dom kom  så ja mådde bra sen nä dom va hemma hoss oss . vi tittade på film och så. när dom åkte hem sen på kvällen gick ja och la mej för ja va jätte tröt..

På min födelsedag i går då. så vaknade ja jätte tidigt och låg och Väntade på att dom skulle komma. NÄr mamma och pappa väl kom ås fick ja fruckost på sängen och mass paet i paken fick ja lite allt möjligt men mäst kläder och en the ark skiva.
På eftermiddagen kom farfar och stina och mormor och morfar. Av mormor och morfar fick ja lite grejer som ja själv hade varit med och köp när ja och mormor va i Jörnköping, av farmor farfar och stina fick ja en digitalkamera! JA ´trodde värkligen inte att ja skulle få de så ja blev JÄTTE GLAD.. 

Idag va första dagen i skolan efter lovet men ja kunde gärna haft en vecka till!..




image42   image43
Av emma fick ja en parmensanost♥



image44   image45
Frukost på sängen!.... ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Min presenter!

image46   image47
THe ark skivan.


Korten är tagna med MIN kamera!

   
//moa.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback